Rabu, 4 Disember 2013

OmegaGuard Shaklee Untuk Penyakit Jantung

 

OmegaGuard

Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.
Suplemen minyak ikan keluaran Shaklee yang dikenali sebagai Shaklee OmegaGuard, tidak seperti kebanyakan minyak ikan yang berada di pasaran. Shaklee OmegaGuard tidak berbau hanyir, dan enak dikunyah begitu sahaja. Ia juga sesuai dengan kanak-kanak.
Khasiat minyak ikan sudah diketahui umum amat baik untuk mengurangkan risiko penyakit jantung, melawan kolesterol tidak baik (LDL), meningkatkan kolesterol baik (HDL), membantu pesakit sendi, dan amat baik untuk pertumbuhan otak kanak-kanak.

Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung*
Hasil penyelidikan menyokong tetapi tidak muktamad menunjukkan bahawa penggunaan EPA dan DHA Omega-3 asid lemak boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

Penyelidikan juga menunjukkan bahawa tahap Omega-3 asid lemak dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular dan membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan tahap trigliserida. Di samping itu, Omega-3 juga bertindak  meningkatkan kesihatan otak, tahap penglihatan serta fungsi sendi.*

Berminat Utk Dapatkan Whatsapp/Sms 0174621089

0 ulasan:

Catat Ulasan